غروب شوم
غروب شوم

غروب شوم

زیر بار رفتن...

و بلاخره بعد از 8یار امتهان رانندگی برای بار 9 قیول شدم  امتهان آیین نامه ی رانندگی رو خیلی برام مشکل بود ولی گذشت 

دندون هامم تا حدودی درست کردم  و از ضایعگی در آمد فعلا 

و نقاشی خونه مون که خیلی بچه ها گیر دادن و گفتن عید به خاطر فوت مادر شوهرم آمدو رفت داریم و برای خاستگاری دخترم وضعیت خونه مون اصلا مناسب نیست من اول خسلی پافشاری کردم که قبول نکنم ولی بعد از ایننکه وامم جور شدو گرفتم دلم گرم شد و زیر بار حرفهاشون رفتم و موافقت کردم 

قضیه اینجا تموم نشد و بچه ها روی خوش من رو دیدن برای مبلها و پرده های خونه هم نقشه کشیدن  ، و گفتن پرده قدیمی شده و میلها شکسته و حالا که رنگ زدیم اونارو هم باید عوض کنیم اول سرسختی نشون دادم و دعواشون کردم ولی مثل همیشه کوتاه آمدم و راضی شدم و در نهایت با چک و ....انجامش دادم 

و تولد داداش کوچیکم بود و داماد جدیدم رو  دعوت کرده بودن  و داماد برای اولین بار تو جمع فامیل میومد 

خدا رو شکر که همه چیز به خیرو خوشی گذشت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد