غروب شوم
غروب شوم

غروب شوم

روز های زندگی

نوه ی خوشگلم  مریضه  ؛ ما از کرج که برگشتیم بردیمش دکتر

داداشم و زن داداشم   از ترکیه برگشتن

دامادم  رو لج افتاد ه و دخترم  رسما دیگه رفته خونشون

پاسپورتم آمده و برنامه ی پیاده روی کربلا رو باید بریزیم



دلنوشته ......

دوست دارم همه چیز یه روز خوب بشه

دلم می خواد همه ی مشکلاتم یه روز حل بشه

آرزو دارم ببینم که در آرامش ؛ بدون هیچ مشکلی دارم زندگی می کنم

و به تک تک خواسته هام رسیدم

دوست دارم دخترم تو  ایمان و نجابت ؛ تحصیل ؛ شغل ؛ موفق بشه و یه همسر حوب نسیبش بشه و خوشبخت بشه و تو زندگی دومش شانس داشته باشه

دلم می خواد دختر بزرگم حاجت روا بشه و به همه ی خواسته هاش برسه و نوه ی عزیزم در سلامت کامل بزرگ بشه 

دلم خیلی می خواد که یاشوهرم اهل و غاقل بشه و آزاری داشته باشه ؛ اعتیادشو بزار کنار ؛ نمازش رو بخونه ؛ گیرای بیخود بهم نده ؛ تهمت نزنه و....................

یا اینکه .......................

متاسفانه من نمی تونم خیلی چیزارو رک بگم حتی تو دنیای مجازی و حتی با اینکه می دونم کسی آدرس این وبلاگم رو نداره و نمی خونه

من خیلی احساس تنهایی میکنم و هیچوقت از زندگیم راضی نبودم

تنها ؛  عمگین ؛  بی کس ؛ دلشکسته ؛  در انتظار آرامش

به امید اون روز      http://s5.picofile.com/file/8152045626/%DB%8C%D8%A8%D9%81%D9%84%D9%84%D9%84%D9%84%D9%84.jpg




برف...

امروز اولین روزه که  برف زمستونی  منظره ی جلو ی خونه مون رو زیبا تر کرده

جهارشبه بعد از عاشورا  دخترم قرار بود برگرده بره شهرستان چون بعد از ظهرش دانشگاه داشت

به خاطر برف زیاد نرفت و تا جمعه ش  قرار شد پیش ما بمونه

مامانم زنگ زد و خیلی گلگی کرد که چرا بهش سر نمی زنیم

من هر روز بهش زنگ می زدم این دو روز تاسوعا و عاشورا نتونستم خیلی ناراحت شد و خیلی چیزا بهم گفت




http://s5.picofile.com/file/8152041650/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7.jpg

نمی دونم ...........

نمی دونم چی باید بگم ................

از شهرستان که آمد برای دیدنمون  با حرفهاش نگرانم کردو رفت

هنوز معلومه که دوستش داره ؛ بهش علاقه داره ؛ وبهش فکر می کنه

واین یعنی خیلی بده

یعنی قبول داره که کارش درسته و زندگی با اون تقریبا غیر ممکنه ولی عشقش رو نتونسته ......

خدا کنه همه چیز خوب پیش بره و درست شه وگر نه هم دخترم میشکنه هم من از غصه میمیرم


پ : ن  : چی میشه آخرش یعنی؟؟؟؟؟؟http://s5.picofile.com/file/8149734568/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84.jpg