غروب شوم
غروب شوم

غروب شوم

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی به این قضیه فکر می کنم . کاش هیچوقت حرف از جدایی زده نمیشد . نمی دونم واقغا می دونه که چه بلایی داره سرش میاد  ؟ یا نمی دونه ؟

چقدر راحت وآسوده از جدایی خرف می زنه ؛ 

یعنی تو این مدت کوتاه ؛ چقدر اذیت شده  ؟ که با این سن کم ترجیع بده مطلقه بشه ولی به زندگی بر نگرده . 

یا شاید ایراد از تربیت من بوده  که  زیادی نی نی به لا لاش گذاشتم . و نازک نارنجی بارش آوردم . که در مقابل مشکلات کم طاقت و بی تحمله .  که انقدر زود کم بیاره . که انقدر زود ببره .   آره ؛  تحملش در مقابل مشکلات کمه و  دیگه بریده .

نمی دونم چی باعث این تصمیم شده .حالا  هر چه که هست ناراحت کننده است .

تصمیمشو گرفت و بعد از دکتر مشاوره تصمیمش رو عملی می کنه و هیچ کاری از دست من ساخته نیست و باید نظاره گر باشم همین .

جدایی............


تصمیمش رو گرفت ؛ میگه ما بدرد هم نمی خوریم . میگه نمی خوامش .  میگه ما با هم خوشبخت نمی شیم ؛  دنیامون متفاوته ؛ 15 سال تفاوت سن زیاده و نمی تونیم همدیگر رو درک کنیم . حرف هم رو نمی فهمیم .

میگه فقط طلاق ............

شوهرش هم اصرار که دو ماه فرست بده من حودم رو درست می کنم .

نمی دونم بعد از دو ماه چی میشه .

فقط این رو می دونم گه من خیلی راهنمایش کرده بودم و اتمام حجت ؛  که اننتخابش اشتباهه .

گفته بودم حق نداره پشیمون بشه

ولی حالا ..............

   پ : ن . خدایا هر جی که خیره پیش بیار   <<  آمین >>         http://s5.picofile.com/file/8128973834/ppppppppp.jpg


تصمیم..........

اولین شب ماه رمضون ساعت 12 شب می خواستم فکری برای سحری کنم .که چی درست  ؟ کنم و چه ساعتی بیدارشم؟  که رفتم تو اتاق دخترم دیدم خیلی داغونه ؛ کمی  روی تخت پیشش دراز کشیدم . و چند لحظه ای رو در سکوت گذروندیم .

پرسیدم اتفاقی افتاد بی مقدمه گفت : می خوام طلاق بگیرم . انگار دنیا رو روی سرم خراب کرده باشم . هاج و واج نگاهش کردم و هیچ نگفتم . دخترم گفت : چرا حرف نمی زنی و من نمی دونستم چی باید بگم .

آخه برای بهم رسیدن خیلی تلاش کرده بودن و خیلی حرف و حدیث شد ولی حالا دیگه بریده بود .

  از او لحظه به بعد تو شوک هستم و واقعا نمی دونم چی درسته چی غلط ...........

فقط می دونم باید عجله کرد . برای خراب کردن و از دست دادن نیازی به عجله کردن نیست .

تنها حرفی که تونستم بزنم این بود که الان جوابش رو نده ؛ صبر کن درست فکر کنی و سر فرست مطرح کنی

 خدا خودش به خیر بگذرونه 


http://s5.picofile.com/file/8120244526/images.jpg