غروب شوم
غروب شوم

غروب شوم

این نیز بگذرد

خوب امروز18 مرداده و دختر بزرگم برای بار دوم مادر شده ؛ دقیقا 18 روز که زایمان کرده 

می دونی بعد از این همه حمالی کردن به جای دست درد نکنی چی به من گفت ؟ 

دیگه باید برم سر زندگی خودم  چون تو داری بچه مو بد تربیت می کنی 

تقریبا بعد از 4 سال زندگی همه رو هم یک ماه هم خونه ی خودش نبود 

و من تو این مدت دقیقا مثل یک کلفت بودم تو تمام این  چهار سال 

حتا بیشتر از یک خدمت کار چون خدمت کار دلش نمی سوزه و لی من گاهی محبت مادرانه ام نمی گذاشت که ................

امروز با این حرفش دلم رو شکوند 

و من تصمیم گرفتم که دیگه کاری به کارشون نداشته باشم و هیچ کمکی بهشون نکنم 

من انقدر خودم رو وقف این زن و شوهر کردم تا اونجا که حتی غذای سر سفره ی پسر شونو من بدم و اونا بتونن راحت غذا بخورن 

منت نیست محبت مادرانه یا حماقت مادرانه هست 

ولی خیلی زور داره به جای تشکر حرف مفت بشنوی 

انتظار تشکر به هیچ وجه ندارم خدا گواهه ولی دلمم نمی خواد حرف مفت بشنوم 

اگه خدا بخواد ویاری کنه و در توانم باشه سعی می کنم به حال خودشون رهاشون کنم

این نیز بگذرد